Borang Tempahan Bilik Mesyuarat - Qurratu aini fatini bt abdullah jabatan/bahagian/unit.. Tarikh kegunaan cop nama dan jawatan. Bahagian pengurusan, unit pentadbiran, tingkat 4, blok ahli parlimen 6. Saya penama tersebut di atas memperakui bahawa segala keterangan di atas adalah benar dan tempahan ini tertakluk kepada kekosongan tersebut serta. Borang tempahan bilik bagi mesyuarat / perjumpaan (dalaman). Borang tempahan kenderaan rasmi jabatan.
Persediaan sebelum, semasa dan selepas mesyuarat. Tarikh kegunaan cop nama dan jawatan. Borang penghantaran dokumen tidak berperingkat melalui mesin faksamili. Sekranya anda berminat sila klik di sini. Posted by smk chiku 2 at 12:45 am.
Borang tempahan bekalan makanan/ minuman mesyuarat. Borang tempahan kenderaan rasmi jabatan. Bilik perbincangan makmal berpusat (mb) / bilik mesyuarat discovery (bkb). Sekranya anda berminat sila klik di sini. Bilik kursus tidak dibenarkan makan dan minum. Borang permohonan menggunakan bilik mesyuarat. Borang penghantaran dokumen tidak berperingkat melalui mesin faksamili. Borang permohonan waran tiket kapal terbang.
Sistem tempahan bilik mesyuarat tourism malaysia masukkan id dan katalaluan ( sama seperti id & katalaluan pc ).
Mohon rujuk kalendar tempahan bagi mengetahui kekosongan bilik. Sekranya anda berminat sila klik di sini. Klik link di bawah 2. Borang tempahan dewan latihan (jejantas). Sistem tempahan bilik mesyuarat tourism malaysia masukkan id dan katalaluan ( sama seperti id & katalaluan pc ). Borang penghantaran dokumen tidak berperingkat melalui mesin faksamili. Borang tempahan bilik 2015 tarikh yang di perlukan hari masa jabatan tajuk aktiviti bil. Bilik perbincangan makmal berpusat (mb) / bilik mesyuarat discovery (bkb). * sila majukan permohanan tuan/puan 3 hari dari tarikh penggunaan bilik tersebut. Persediaan sebelum, semasa dan selepas mesyuarat. Tempahan premis ppd hulu langat. Peserta tempat bilik zamrud bilik kristal bilik intan keperluan lcd wi… Posted by smk chiku 2 at 12:45 am.
Anda boleh mendapatkan item di atas daripada kami (jika memerlukan). Borang tempahan kenderaan rasmi jabatan. Tempahan premis ppd hulu langat. Pastikan tiada tempahan di ruangan tersebut 4. Persediaan sebelum, semasa dan selepas mesyuarat.
Penganjur mesyuarat hendaklah memastikan bilik mesyuarat sentiasa berada dalam keadaan kemas,bersih dan dalam keadaan asal selepas. Posted by smk chiku 2 at 12:45 am. Kapasiti selesa class room setting / seminar 40 orang (kerusi & meja) 80 orang (kerusi sahaja). Tarikh kegunaan cop nama dan jawatan. Tempahan premis ppd hulu langat. Borang permohonan kad pengenalan jabatan/pelekat kenderaan. * sila majukan permohanan tuan/puan 3 hari dari tarikh penggunaan bilik tersebut. Qurratu aini fatini bt abdullah jabatan/bahagian/unit.
Posted by smk chiku 2 at 12:45 am.
Saya penama tersebut di atas memperakui bahawa segala keterangan di atas adalah benar dan tempahan ini tertakluk kepada kekosongan tersebut serta. Penganjur mesyuarat hendaklah memastikan bilik mesyuarat sentiasa berada dalam keadaan kemas,bersih dan dalam keadaan asal selepas. Sekranya anda berminat sila klik di sini. Pakej ini mengandungi kelengkapan bilik mesyuarat seperti meja dan kerusi dan papan putih bermagnet (magnetic whiteboard). Mohon rujuk kalendar tempahan bagi mengetahui kekosongan bilik. Klik link di bawah 2. Persediaan sebelum, semasa dan selepas mesyuarat. 60 orang pentadbir bilik : Qurratu aini fatini bt abdullah jabatan/bahagian/unit. Pakej bilik mesyuarat yang disediakan khas untuk pihak syarikat membuat tempahan lengkap untuk bilik mesyuarat. Borang permohonan kad pengenalan jabatan/pelekat kenderaan. Sistem tempahan bilik mesyuarat tourism malaysia masukkan id dan katalaluan ( sama seperti id & katalaluan pc ). Peserta tempat bilik zamrud bilik kristal bilik intan keperluan lcd wi…
Bilik latihan bilik taklimat bilik mesyuarat. Anda boleh mendapatkan item di atas daripada kami (jika memerlukan). Borang tempahan bekalan makanan/ minuman mesyuarat. Tempahan premis ppd hulu langat. Penganjur mesyuarat hendaklah memastikan bilik mesyuarat sentiasa berada dalam keadaan kemas,bersih dan dalam keadaan asal selepas.
Borang penghantaran dokumen tidak berperingkat melalui mesin faksamili. Bilik kursus tidak dibenarkan makan dan minum. Borang permohonan kad pengenalan jabatan/pelekat kenderaan. Letakkan kursor di tarikh & masa yang hendak di tempah 3. List of articles in category sistem tempahan bilik mesyuarat (stbm). Borang a1 dan a2 & b (pengurusan kes dihadapan timbalan pendaftar). Share to twitter share to facebook share to pinterest. Kapasiti selesa class room setting / seminar 40 orang (kerusi & meja) 80 orang (kerusi sahaja).
Borang tempahan bilik mesyuarat dan dewan aras 4 & 6.
Kapasiti selesa class room setting / seminar 40 orang (kerusi & meja) 80 orang (kerusi sahaja). Borang penghantaran dokumen tidak berperingkat melalui mesin faksamili. Borang tempahan kenderaan rasmi jabatan. List of articles in category sistem tempahan bilik mesyuarat (stbm). Posted by smk chiku 2 at 12:45 am. Sistem tempahan bilik mesyuarat tourism malaysia masukkan id dan katalaluan ( sama seperti id & katalaluan pc ). Borang tempahan bilik bagi mesyuarat / perjumpaan (dalaman). Urus setia/ penganjur mesyuarat hendaklah memastikan bilik mesyuarat sentiasa berada dalam keadaan kemas, bersih dan dalam keadaan asal selepas. Sekiranya kosong, klik kanan (right click). Persediaan sebelum, semasa dan selepas mesyuarat. Saya penama tersebut di atas memperakui bahawa segala keterangan di atas adalah benar dan tempahan ini tertakluk kepada kekosongan tersebut serta. Bilik latihan bilik taklimat bilik mesyuarat. Borang a1 dan a2 & b (pengurusan kes dihadapan timbalan pendaftar).